سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک زندگی

3002594

بچه‌ها همیشه دروغ را از همسن و سالانشان یا حتی از شما یاد نمی‌گیرند. دروغگویی برای آنها معمولا حربه‌ای است که می‌توانند با آن از خود محافظت کنند و از سرزنش و تنبیه والدین دور بمانند. وقتی فرزندتان را از چیزی می‌ترسانید و تهدید می‌کنید، وقتی او را از کنجکاوی‌اش دور نگه می‌دارید، یا وقتی کار اشتباه او را به بدترین شکل پاسخ می‌دهید، به طور غیر مستقیم این پیام را به او می‌دهید که برای تنبیه نشدن، واقعیت را از من پنهان کن. اگر می‌خواهید فرزند صادق و راستگویی داشته باشید این توصیه‌ها را عملی کنید.

ادامه مطلب...

شستن صورتتان به نظر ساده‌ترین بخش از کارهای روزانه‌تان برای زیبا بودن است، درست است؟ ولی یک سری عادات شستشوی صورت می‌تواند بسیاری مشکلات مانند: خشکی، چرب بودن، حساسیت و … برای پوست ایجاد کند. متن زیر را بخوانید تا با این ده اشتباه بزرگ و روش برطرف کردن آنها که می‌تواند خیلی از مشکلات پوستی را بهبود بخشد آشنا شوید.

ادامه مطلب...

0007613628

اکنون اگر رژ لب مخصوص بخود را یافته اید، مسئله ی بعدی این است که چطور دوام آن را بدون استفاده مکرر از رژ لب افزایش دهید. مایلید تمام روز لبهایتان تازه به نظر بیاید، اما فرصت این را ندارید تا بعد از هر وعده مجدداً از رژ لب استفاده کنید.

ادامه مطلب...

0007613647

یک سال و نیم بعد از تولد بدترین مرحله از بی خوابی برای نوزاد و سخت ترین مرحله برای مادرانی است که بخصوص داشتن اولین فرزند خود را تجربه می کنند.

آیا نوزاد شما هم با وجود تلاشی که برای بیدار نشدن او انجام می دهید به طور ناگهانی در نیمه های شب بیدار می شود؟ اگر شما هم مشکل بیدار شدن نوزاد در نیمه شب را دارید، با این مطلب با خانومانه همراه ما باشید.

ادامه مطلب...

 فهرستی از غذاهایی با طبع گرم  و  سرد را برای شما آماده کرده ایم. امیدواریم از این بخش بهره کافی را ببرید.

متخصصان طب سنتی می‌گویند چهار مزاج گرم و خشک، سرد و خشک، سرد و‌تر، گرم و‌ تر است که در آرامش روان و تن ما نقش موثری را بازی می‌کند.

3001580

به محض این‌که کمی هوا گرم می‌شود سر و کله مورچه در خانه بخصوص آشپزخانه پیدا می‌شود. مورچه این حشره زحمتکش و دانه‌کش تا وقتی که تشکیل جمعیت نداده آزار چندانی برایمان ندارد و حتی مفید هم است، چون ذرات ریز مواد غذایی و حشرات کوچک و تخم‌ها و نوزادان آنها را از کف و زوایای آشپزخانه جمع‌آوری می‌کند و به لانه‌اش می‌برد و به نوعی باعث نظافت آشپزخانه هم می‌شود.

ادامه مطلب...

3001433

از پوشک گرفتن کودک یکی از مشکل ترین بخش های بچه داری است. از پوشک گرفتن کودک و آموختن آداب استفاده از دستشویی به او مهارتهایی را در والدین می طلبد که ما آنها را به شما می آموزیم!

ادامه مطلب...

0007613141

این روزها به هر خانه‌ای که وارد می‌شوید، به جای سرگرم بودن کودکان با خمیرهای بازی که خلاقیت‌شان را بالا می‌برد و مهارت‌ دست‌های‌شان را بیشتر می‌کرد، تبلت‌هایی در دست بچه‌ها جا دارد که چشم‌های‌شان را خسته و مفاصل دست‌های‌شان را ضعیف می‌کند.

ادامه مطلب...

300871

اگر ظروف و جواهرات نقره شما درخشش و زیبایی خود را از دست داده و سیاه شده‌اند و دلتان می‌خواهد دوباره براق و زیبا شوند ترفندهای زیر را با ما دنبال کنید. موادی که در زیر معرفی شده‌اند در همه خانه ها در دسترس است و به راحتی می‌توانید با استفاده از آنها نقره‌هایی درخشان داشته باشید.

ادامه مطلب...