سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک زندگی

درد بارداری ، درد شکم در اوایل بارداری
در بارداری خانم ها دچار دردهای مکرری می شوند یک سری از این دردها طبیعی هستند و به علت گاز معده و بزرگ شدن رحم اتفاق می افتند اما باید حواسمان به دردهای خطرناک نیز باشد.
برخورد با افراد مغرور ، چگونگی رفتار با افراد مغرور
در اطراف همه افرادی خودخواه و مغرور هستند که با رفتارهایشان باعث نابودی اعتماد به نفس شما می شوند و شما باید با برخوردی مناسب با این افراد ارتباط برقرار کنید.
خواص سویا ، فواید سویا
سویا خواص و فواید فوق العاده ای برای سلامتی و پوست و مو دارد، البته مصرف سویا عوارض جانبی را هم به همراه دارد که باید از آن ها اطلاع داشته باشید.

خواص و مزایای شگفت انگیز سویا برای پوست، مو و سلامتی:

سویا از دانه های خوراکی و بخشی از خانواده نخود است که امروزه از محصولات اصلی جهان محسوب میشود. سویا همچنین به شکل روغن، شیر، توفو و پروتئین تبدیل میشود و دو نوع عمده از سویا کشت میشود که زرد و سیاه هستند ؛ آنها همچنین در چین و ژاپن به عنوان ادامام نیز شناخته میشوند.خواص سویا

ادامه مطلب...

خواص مارچوبه ، فواید مارچوبه

مارچوبه دارای خواص و فواید بی نظیری می باشد و همچنین برای سلامتی مفید است، از خواص مارچوبه می توان به بهبود هضم، کنترل دیابت، درمان روماتیسم تسکین افسردگی اشاره کرد.

با فواید بی نظیر مارچوبه آشنا شوید

فواید سلامتی مارچوبه، سلامت قلبی عروقی، بارداری سالم، بهبود باروری، رهایی از سندرم پیش از قاعدگی و بهبود سلامت استخوان است. همچنین در مدیریت شرایطی مانند دیابت، هنگ آور، آب مروارید، روماتیسم، سل، افسردگی، بیماری های دامی و تشنج نیز مفید است. این بیماری عفونت های دستگاه ادراری و کلسترول خون را کاهش می دهد و هم چنین برای سلامت گوارش خوب است و پتانسیل ضد سرطانی را نشان می دهد.خواص مارچوبه

ادامه مطلب...

خوردن سیر ناشتا ، مصرف سیر
اغلب افراد از خاصیت های مصرف سیر آگاه هستند، البته لازم است بدانید که خوردن سیر به صورت ناشتا فواید و خواص بسیاری را به همراه دارد.

چرا توصیه می شود سیر را ناشتا بخوریم؟

در مورد خوردن سیر با معده خالی نظرات متفاوتی وجود دارد. ممکن است شنیده باشید که افراد آن را به عنوان نسخه خانگی می دانند که تاثیر بسیار کمی دارد اما افراد زیادی هستند که به فواید سیر ایمان دارند. مطالعات نشان می دهد اگر سیر با معده خالی و ناشتا خورده شود، درست مثل یک آنتی بیوتیک طبیعی است. سیر حاوی الایسین است که اثر ضدباکتریایی قوی دارد و می تواند عفونت را درمان کند. خوردن سیر با شکم خالی برای پیش گیری و درمان بیماری های مختلف بسیار موثر است.خوردن سیر ناشتا
ماست کم چرب یا پرچرب ، ماست کم چرب بهتر است یا پرچرب
در ماست کم چرب یا پرچرب میزان کالری و چربی متفاوت است و بهترین و مفید ترین نوع آن ماست پرچرب می باشد که دارای ارزش غذایی بالاتری است.

ماست کم چرب یا پرچرب ؟ کدامیک بهتر است؟

ماست کم چرب معمولا دارای مواد نگهدارنده و قند برای طعم دار کردن است در نهایت آن ها نسبت به ماست پرچرب سلامت کمتری دارند. ماست یکی از قدیمی ترین مواد غذایی جهان است و به خاطر ارزش غذایی، تطبیق پذیری در پخت و پز و کاربردهای آرایشی آن مشهور است برای افرادی که می خواهند از ارزش غذایی لذت ببرند، اکنون برخی تردید دارند که برخی محصولات کم کالری در بازار وجود دارد.ماست کم چرب یا پرچرب

ماست کم چرب یا پرچرب

سوال این است آیا ماست پرچرب یا ماست کم چرب برای سلامتی بهتر است ؟" بهترین راه برای گنجاندن در رژیم غذایی چیست ؟" 

ادامه مطلب...

خواص هندوانه ، فواید هندوانه
یکی از میوه هایی که در روزهای گرم تابستانی بسیار لذیذ بوده و از آن به عنوان یک نوشیدنی خنک استفاده می کنیم ،هندوانه است. این میوه خواص درمانی فوق العاده ای دارد که شاید با برخی از آنها تا کنون آشنا نشده باشید.

خواص هندوانه و بهترین مزایای هندوانه برای پوست، مو و سلامتی

این میوه آبدار که در تابستان بسیار لذت بخش است، سرشار از مواد مغذی می باشد. هندوانه غنی از پتاسیم و ویتامین های A،C و B است. اما آنچه که بتعث رنگ قرمز هندوانه شده است، وجود لیکوپن یک آنتی اکسیدان است.مطالعات و تحقیقات متعددی از مزایای مفید لیکوپن حکایت کرده اند.خواص هندوانه
خواص هندوانه
این ماده یک آنتی اکسیدان شناخته شده است که باعث کاهش خطر سکته مغزی و همچنین کاهش فشار خون می شود. اگر چه ممکن است هندوانه فیبر بسیار زیادی نداشته باشد، اما کالری و چربی کمی دارد و حاوی مقدار زیادی آب است.