سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سبک زندگی

 

 

از بین بردن چربی شکم ، ورزش برای از بین بردن شکم و پهلو
از بین بردن چربی های اضافی شکم و پهلو کاریست که به اراده ای قوی و یک رژیم غذایی سالم همراه با ورزش نیاز دارد وگرنه اتفاق نخواهد افتاد.

از بین بردن چربی شکم سریع و صحیح

چگونه می توان چربی شکم را به سرعت و به طور طبیعی از دست داد؟ یکی از بزرگ ترین سوالاتی که داریم این است که " چطور چربی شکمم را کم کنم؟ من چندین چیز را امتحان کرده ام اما هیچ کدام نتیجه نداده است."از بین بردن چربی شکم

از بین بردن چربی شکم

اگر نمی توانید چربی شکم خود را از دست بدهید، از رویکرد اشتباهی استفاده می کنید. نیازی به دراز نشست طاقت فرسا، مکمل ها، گرسنه ماندن یا جراحی ندارید.روش هایی برای از دست دادن سریع چربی شکم تان به طور طبیعی وجود دارد.

ادامه مطلب...

رژیم پاکسازی کبد ، سم زدایی کبد
کبد یک عضو حیاتی بدن است و به همین دلیل باید به خوبی از آن محافظت کرد، برای سم زدایی و پاکسازی کبد باید از رژیم های غذایی مفید برای کبد استفاده کنید.

همه چیز درباره رژیم های غذایی سم زدایی کبد که باید بدانید

رژیم های غذایی سم زدایی کبد به منظور از بین بردن سموم کبد است تا کبد بتواند بهتر عمل کند و از بیماری ها جلوگیری کند.رژیم های غذایی کبدی یک راه محبوب برای حذف سموم است که در ارگان ایجاد می شود در چند کلمه، آنها برنامه های غذایی هستند که برخی غذاهایی را که به راحتی هضم می شوند را شامل می شود تا بتوانند باعث شوند کبد بهتر کار کند. همانند سایر رژیم های غذایی، این ها فقط باید برای چند روز در یک زمان استفاده شوند، زیرا در حالی که آنها رژیم های غذایی "جادویی" نیستند، اما بسیار محدود کننده تر از یک رژیم متعادل هستند.رژیم پاکسازی کبد

رژیم پاکسازی کبد

رژیم های غذایی کبدی برای افرادی که از مواد غذایی یا الکل استفاده می کنند، توصیه می شود همچنین یک راه خوب برای جلوگیری از کبد چرب و آلرژی خاصی است که از عملکرد نامنظم کبد ناشی می شود.

ادامه مطلب...

رژیم غذایی قبل بارداری ، غذا قبل بارداری
قبل از اینکه اقدام به بارداری کنید از مواد پروتئینی و کلسیم تغذیه کنید و بدن خودتان را آماده بارداری کنید اما در این رژیم غذایی یک نوع پروتئین را به هیچ وجه نباید مصرف کنید.

رژیم غذایی قبل بارداری ؛ چه چیزی را هنگامی که می خواهید باردار شوید، باید میل کنید؟

لحظه ای که تصمیم به بارداری می گیرید، زمانی مناسب برای بررسی رژیم غذاییتان می باشد. اجازه دهید تا با آن روبرو شویم، اکثر ما می توانیم بررسی و تغییراتی را در رژیم غذایی خودمان انجام دهیم و هیچ دلیل بهتری برای الان شروع شما وجود ندارد.رژیم غذایی قبل بارداری

رژیم غذایی قبل بارداری

اطمینان حاصل کنید که همه مواد مغذی مناسب را می گیرید و از مواد ناسالم اجتناب می کنید این کار شانس بارداری را بهبود می بخشد و به بدنتان بهترین عناصر را برای ایجاد و رشد کودک می دهد. داشتن اضافه وزن یا کم داشتن وزن آن را دشوار می سازد، بنابراین هدفتان را داشتن وزن مناسب براساس قد خود قرار دهید و با خوردن یک رژیم غذایی متنوع که پر از غذای خوب و تازه است این کار را انجام دهید و با ورزش و اجتناب از خوردن بیش از حد و یا کم خوردن BMI خود را بین 18.5 و 25 قرار دهید.

 در ادامه مطلب برنامه ی کامل تحت عنوان رژیم غذایی قبل بارداری در دو بخش خوردنی ها و نخوردنی ها شما را راهنمایی خواهیم کرد.

ادامه مطلب...

ورزش صبح یا عصر ، بهترین زمان ورزش
اینکه بهترین زمان برای ورزش کردن صبح است یا عصر بستگی به هدف شما از ورزش دارد هر کدام از این زمان ها فواید منحصربفرد خود را دارد و تاثیرات متفاوتی را روی بدن می گذارد.

ورزش صبح یا عصر ،کدام یک برای ورزش کردن بهتر است؟

درباره زمانی که ورزش میکنید، بسیار نادر است که مردم هنگام شروع آن را در نظر بگیرند و هر نوع برنامه ورزشی خاصی را تمرین میکنند. مردم زمانی ورزش می کنند که برایشان مناسب باشد و بتوانند به درستی انجام دهند با این حال، اگر شما به طور جدی به پایداری و بهینه سازی نتایج ورزشتان فکر می کنید، می توانید نگاهی کنید که بهترین زمان ورزش چه موقع است ، با هم در ادامه مطلب به جوانب مختلف تمرینات و انجام حرکات ورزشی صبح و عصر نگاهی بیندازیم. ورزش صبح یا عصر

 

ادامه مطلب...

کودک بهانه گیر ، رفتار با کودک بهانه گیر
آیا می دانید بهانه گیری کودکان چه دلایلی دارد؟ در ادامه با تمام دلایل بهانه گیری کودکانو راه حل های مناسب آن آشنا خواهید شد.

اگر کودک شما هم بهانه گیر است و شمارا آزار می دهد حتما این مطلب را بخوانید

بهانه گیری کودک ناشی از ناتوانی او در بیان احساسات و انتظاراتش است زیرا بیشتر کودکان کلمه هایی که می شنوند را درک می کنند اما نمی توانند آنها را درست و کامل بیان کنند و نمی تواند منظور خود را توضیح دهند به همین علت نا امید شده و شروع به جیغ کشیدن و بهانه گیری می کنند.کودک بهانه گیر

 

ادامه مطلب...

تغذیه کودکان زیر یک سال ، تغذیه کودکان کم وزن

نوزادان تازه متولد شده و کودکان زیر یک سال نیاز به برنامه غذایی دقیق و منظم دارند تا وزن بگیرند و رشد کنند تغذیه عامل اصلی رشد در کودکان می باشد.

تغذیه کودک از بدو تولد تا یک سالگی

تغذیه درست کودک سبب رشد بهتر کودک شده و اختلال در تغذیه کودک می تواند به رشد جسمی و روحی کودک صدمه بزند.والدین باید بدانند که کودکشان به چه مواد غذایی نیاز دارد و چگونه باید او را تغذیه کنند، و چگونه این برنامه تغذیه نوزاد را با افزایش سن تغییر دهند. 

ادامه مطلب...

گوگل ، ترفندهای گوگل
گوگل پر از حقایق عجیبی است که با خواندن آن ها حیرت زده می شوید. جالب است بدانید که نام این شرکت گوگول بوده و به اشتباه گوگل تلفظ شده است.

حقایق جالب در مورد گوگل

امروزه با مقایسه کردن یک دهه گذشته شاهد میزان پیشرفت بسیار زیاد هستیم که به تبع نیازهای مختلف انسان ها را به بیشترین میزان ممکن با سرعت و دقت بیشتر برطرف می شود و دیگر برای ملاقات دوستی در هر نقطه ای از جهان حتی نیاز به مسافرت با هواپیماها نیست و می توانید از طریق روشن کردن دیتا اسمارت فون خود می توانید بصورت تصویری ارتباط برقرار کنید و در زمان صرفه جویی نمایید.حقایق گوگل

حقایق گوگل

با این حال از اساسی ترین و اصلی ترین موارد ممکن که در پیشرفت علم و تکنولوژی و حتی زندگی نوین نیز موثر بوده است، می توان به شرکت بزرگ گوگل اشاره نمود که توسط دو دانشجوی دانشگاه استنفورد با نام های لری پیج و سرگئی برین اشاره نمود که توانستند با اختراع بزرگ خود جهان و حتی نحوه زندگی انسان های جهان را از 4 سپتامبر 1998 میلادی تغییر دهند.

از این رو در پشت صحنه گوگل حقایق جالبی وجود دارند که شاید ما تنها با چند مورد آنها آشنا باشیم و هیچ اطلاعی نسبت به این شرکت بزرگ جهانی نداشته باشیم. به همین دلیل ما قصد داریم در همراه ما باشید.

ادامه مطلب...

حقایق اینترنت ، حقایقی درباره اینترنت
آیا می دانید در اینترنت چه می گذرد؟ حقایق فراوانی درباره اینترنت وجود دارد که اغلب مردم از آن آگاه نیستند، حقایق جالب و خواندنی که اطلاع از آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد.

حقایقی در مورد اینترنت

انسان ها در طول زمان برای آنکه بتوانند کارهای روزمره خود را هرچه ساده تر و آسان تر انجام دهند، اقدام به طراحی و اختراع برخی وسایل نمودند که در میان بزرگترین اختراعات در سطح جهان می توان به " اینترنت " اشاره نمود که بی شک بزرگترین و مهم ترین اختراع در طول زندگی انسان ها می باشد.حقایق اینترنت

حقایق اینترنت

سرعت پیشرفت اینترنت از آنچه که تصور می کنید بسیار بیشتر است و توانست در طول چندین سال کاربران زیادی را مجذوب خود نماید و با این حال پیشرفت صنایع دیگر به کمک اینترنت توانستند به این مرحله از پیشرفت برسند که تخمین های منتشر شده اخیر گوگل در مورد دنیای وب و اینترنت توانستند بسیار شوکه کننده باشند.

از این رو ما قصد داریم در ادامه این مطلب برای شما علاقمندان دنیای اینترنت و وب را با حقایقی جالب و شنیدنی در مورد اینترنت آشنا سازیم. همراه ما باشید.

ادامه مطلب...